Skip to main content

მეოთხე დღე

     მეოთხე დღე 
გავიხსენე წინარე ცოდნა.გავეცანი მოცემული დღის მიზნებს.ვისაუბრეთ მიმართულებების მიმცემ საკვანძო კითხვებზე,ვიხილეთ პრეზენტაცია.განვიხილეთ როგორ უნდა დავწერო ზოგადი,თემატური,შინაარსობრივი კითხვები.ვნახე დოკუმენტი მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების მაგალითები.
  დავწერე ჩემი პროექტის თემატიკიდან გამომდინარე შესაბამისი კითხვები,რომლებიც შევიტანე გუგლ-დოკუმენტებში,გაუზიარე ტრენერს და მივიღე უკუკავშირი.

Comments

Popular posts from this blog

მეცხრე დღე

          მეცხრე დღე     ძალიან საინტერესო იყო ჩემთვის ამ ტრენინგის გავლა. გავიაზრე პროექტებით სწავლების სარგებლიანობა და აქტუალობა სასწავლო პროცესში. ტრენინგის ყველა დღე იყო ძალიან საინტერესო და პროდუქტული,ხოლო მუშაობის პროცესი საინტერესო.   ვფიქრობ პროექტებით სწავლების მეთოდს აუცილებლად დავნერგავ და განვახორციელებ სასწავლო პროცესში.   კმაყოფილი ვარ ტრენერის მუშაობით.ის საკმაოდ კეთილგანწყობილი იყო ჩვენს მიმართ, ყოველი სატრენინგო დღე იყო საინტერესო და პროდუქტული. მადლობა ტრენერს-ქალბატონ ხათუნა ციხელაშვის, ასეთი საინტერესო ტრენინგ-კურსისთვის.

მეხუთე დღე

     მეხუთე დღე გავიხსენე წინარე ცოდნა,გავეცანი დღის განრიგს.გავეცანი პროექტებზე დაფუძნებული შეფასების მეთოდების დოკუმენტს.გავეცანი შეფასების 5სტრატეგიას.განვიხილე თითოეულის მეთოდები და ინსტრუმენტები,ავირჩიე ცემიპროექტის შესაბამისი მეთოდები დაინსტრუმენტები,რომლებიც შევიტანე გეგმაში-შეფასების დროის ჩარჩოში.განვიხილე რამოდენიმე შეფასების ფორმა,კერძოდ თანატოლთა ურთიერთშეფასების ფორმა და პრეზენტაციის ჩეკისტი.გადავიტანე ჩემს საქაღალდეში,ადაპრირება გაუკეთე პრეზენტაციის ჩეკისტს.მივიღე საშინაო დავალება-შევქმნა მინიმუმ ერთი შეფასების ფორმა.

მეექვსე დღე

      მეექვსე დღე  გავიხსენე წინარე ცოდნა.შევქმენი მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი,რომელიც მოვათავსე გუგლ-დრაივში. ვისაუბრეთ საავტორო უფლებებზე.გავაკეთე საავტორო უფლებების ტესტი.